ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ

 

LUMEN

RIDER TECHNICZNY

[DUŻY PLENER]

SYSTEM FRONTOWY

  • Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
  • Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona  oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.
  • Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.

MIKSER FRONTOWY

  • Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
  • Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
  • Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie
  • 24 wejścia z parametryczną regulacją barwy w kanale
  • 6 wysyłek aux  
  • W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).

PROCESORY DŹWIĘKU

  • 9 bramek (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
  • 14 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
  • FX: Yamaha SPX, Lexicon.

SYSTEM MONITOROWY

  • 6 niezależnych torów odsłuchowych 
  • 8 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)

ZASILANIE

System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.

SCENA

Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.

LUMEN

PLENER- DUŻY SKŁAD

INPUT LISTA

Kanał

Instrument

Mic.D.I.BOX

Insert FOH

1

VOCAL 1

SM 58 BETA

COMP

2

VOCAL 2

SENNHEISER 935

COMP

3

VOCAL 3

SM 58 BETA

COMP

4

CHÓR 2

Neumann KM 185;
AKG C 1000 S; AKG C 535, SENNHEISER e 614;
Audix 1250/1255; RODE

gate/comp

5

CHÓR 2

Neumann KM 185;
AKG C 1000 S; AKG C 535, SENNHEISER e 614;
Audix 1250/1255; RODE

gate/comp

6

CHÓR 3

Neumann KM 185;
AKG C 1000 S; AKG C 535, SENNHEISER e 614;
Audix 1250/1255; RODE NT5

gate/comp

7

CHÓR 4

Neumann KM 185;
AKG C 1000 S; AKG C 535, SENNHEISER e 614;
Audix 1250/1255; RODE NT5

gate/comp

8

CHÓR 5

Neumann KM 185;
AKG C 1000 S; AKG C 535, SENNHEISER e 614;
Audix 1250/1255; RODE NT5

gate/comp

9

KICK

Shure Beta52,N;
Electro Voice D868,
Audio Techica ATM25;
AKG D112

gate/comp

10

SNARE TOP

Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57

comp

11

HH

Shure SM81; AKG 451;
Neumann KM 84/184

 

12

TOM 1

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

13

TOM 2

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

14

TOM 3

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

15

 

OH L

Neumann KM 184, Shure SM81,  SENNHEISER E914,
Audio Technica Pro 37/AE3000, AKG C414

 

 

16

OH R

Neumann KM 184, Shure SM81,  SENNHEISER E914,
Audio Technica Pro 37/ AE3000, AKG C414

 

17

BASS

Active D.I.BOX

comp

18

ELECTRIC GUITAR 

 

 

19

KEYBOARD 1 L

Active D.I.BOX

 

20

KEYBOARD 1 R

Active D.I.BOX

 

21

VIOLIN 1

Audio Technica ATM 350

 

22

Sax

SD SYS. SDS md;
Audio Technica ATM350

 

23

Sax sopran

SM 57

 

24/AUX RETURN

FX

Lexicon lub Yamaha SPX

 

 

Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji* z:

  • Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

*Kolejność kanałów nie jest obligatoryjna.

Układ sceny

 

AUX - LISTA

 

AUX

Lokalizacja

 

1

Soliści

2x monitor podłogowy

2

Linia XLR - soliści

Odsłuch douszny(Lumen)

3

Sekcja rytmiczna

3x monitor podłogowy 

4

Violin/sax

1x monitor podłogowy

5

Chór

2x monitor podłogowy

6

Lexicon lub Yamaha SPX

-