ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ
LUMEN
RIDER TECHNICZNY
[DUŻY PLENER]
Niniejszy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne, umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie koncertu na właściwym poziomie artystycznym oraz technicznym.
SYSTEM FRONTOWY:
- Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
- Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.
Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.
MIKSER FRONTOWY:
- Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
- Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
- Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie
- 18 wejść z parametryczną regulacją barwy w kanale
- 5 wysyłek aux
- W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).
PROCESORY DŹWIĘKU:
- 4 bramki (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
- 9 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
- FX: Yamaha SPX, Lexicon.
SYSTEM MONITOROWY:
- 5 niezależnych torów odsłuchowych
- 6 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)
ZASILANIE
System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.
SCENA
Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.
LUMEN
PLENER- DUŻY SKŁAD
INPUT LISTA
Kanał |
Instrument |
Mic.D.I.BOX |
Insert FOH |
1 |
VOCAL 1 |
SM 58 BETA |
COMP |
2 |
VOCAL 2 |
SENNHEISER 935 |
COMP |
3 |
VOCAL 3 |
SM 58 BETA |
COMP |
4 |
KICK |
Shure Beta52,N; |
gate/comp |
4 |
SNARE TOP |
Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57 |
comp |
5 |
HH |
Shure SM81; AKG 451; |
|
6 |
TOM 1 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
7 |
TOM 2 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
8 |
TOM 3 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
9 |
OH L |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
10 |
OH R |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
11 |
BASS |
Active D.I.BOX |
comp |
12 |
ELECTRIC GUITAR |
|
|
13 |
KEYBOARD 1 L |
Active D.I.BOX |
|
14 |
KEYBOARD 1 R |
Active D.I.BOX |
|
15 |
VIOLIN 1 |
Audio Technica ATM 350 |
|
16 |
Sax |
SD SYS. SDS md; |
|
17 |
Sax sopran |
SM 57 |
|
18/AUX RETURN |
FX |
Lexicon lub Yamaha SPX |
|
Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji* z:
- Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
*Kolejność kanałów nie jest obligatoryjna.
Układ sceny
AUX - LISTA
AUX |
Lokalizacja |
|
1 |
Soliści |
2x monitor podłogowy |
2 |
Linia XLR - soliści |
Odsłuch douszny(Lumen) |
3 |
Sekcja rytmiczna |
3x monitor podłogowy |
4 |
Violin/sax |
1x monitor podłogowy |
5 |
Lexicon lub Yamaha SPX |
-
|