ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ

LUMEN

RIDER TECHNICZNY

[DUŻY PLENER]

Niniejszy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne, umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie koncertu na właściwym poziomie artystycznym oraz technicznym.

SYSTEM FRONTOWY:

  • Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
  • Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona  oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.

Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.

MIKSER FRONTOWY:

  • Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
  • Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
  • Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie
  • 18 wejść z parametryczną regulacją barwy w kanale
  • 5 wysyłek aux  
  • W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).

PROCESORY DŹWIĘKU:

  • 4 bramki (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
  • 9 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
  • FX: Yamaha SPX, Lexicon.

SYSTEM MONITOROWY:

  • 5 niezależnych torów odsłuchowych 
  • 6 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)

ZASILANIE

System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.

SCENA

Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.

LUMEN

PLENER- DUŻY SKŁAD

INPUT LISTA

Kanał

Instrument

Mic.D.I.BOX

Insert FOH

1

VOCAL 1

SM 58 BETA

COMP

2

VOCAL 2

SENNHEISER 935

COMP

3

VOCAL 3

SM 58 BETA

COMP

4

KICK

Shure Beta52,N;
Electro Voice D868,
Audio Techica ATM25;
AKG D112

gate/comp

4

SNARE TOP

Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57

comp

5

HH

Shure SM81; AKG 451;
Neumann KM 84/184

 

6

TOM 1

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

7

TOM 2

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

8

TOM 3

SENNHEISER E904/E604/MD421,
Shure SM98,
Audio Technica  ATM350

gate/comp

9

 

OH L

Neumann KM 184, Shure SM81,  SENNHEISER E914,
Audio Technica Pro 37/AE3000, AKG C414

 

 

10

OH R

Neumann KM 184, Shure SM81,  SENNHEISER E914,
Audio Technica Pro 37/ AE3000, AKG C414

 

11

BASS

Active D.I.BOX

comp

12

ELECTRIC GUITAR 

 

 

13

KEYBOARD 1 L

Active D.I.BOX

 

14

KEYBOARD 1 R

Active D.I.BOX

 

15

VIOLIN 1

Audio Technica ATM 350

 

16

Sax

SD SYS. SDS md;
Audio Technica ATM350

 

17

Sax sopran

SM 57

 

18/AUX RETURN

FX

Lexicon lub Yamaha SPX

 

 

Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji* z:

  • Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

*Kolejność kanałów nie jest obligatoryjna.

Układ sceny

AUX - LISTA

AUX

Lokalizacja

 

1

Soliści

2x monitor podłogowy

2

Linia XLR - soliści

Odsłuch douszny(Lumen)

3

Sekcja rytmiczna

3x monitor podłogowy 

4

Violin/sax

1x monitor podłogowy

5

Lexicon lub Yamaha SPX

-