- Szczegóły
- Kategoria: Oferta
- Odsłon: 1028
Zapraszamy do współtworzenia koncertów “Przy sercu Twoim”, “Pop-oratorium” “Psalmów Dawida” i „Moja Miłość”
“Człowiek to ten, który tworzy kulturę, który potrzebuje kultury, który dzięki niej sam się tworzy. Dzieła kultury, które trwają dłużej niż człowiek, dają o nim świadectwo. Jest to świadectwo życia duchowego a duch ludzki żyje nie tylko przez to, że panuje nad materią, ale żyje sam w sobie treściami, które tylko jemu są dostępne i dla niego posiadają znaczenie. Żyje więc prawdą, dobrem, pięknem. Dlatego też człowiek jako twórca kultury daje szczególne świadectwo człowieczeństwa”.
Kardynał Karol Wojtyła, 1964 rok
Szanowni Państwo,
Na tej stronie jest wiele informacji o wydarzeniach w kraju i za granicą od chwili powstania utworu. Można tu zapoznać się z dziełem, kompozytorem i wykonawcami. Ale to, czy do tej historii zostanie dopisany następny, ważny epizod związany z Waszą małą ojczyzną - zależy tylko od Was samych. Osobiście możecie doświadczyć wyjątkowej atmosfery jaką stwarzają wykonawcy, ale przede wszystkim wyśpiewane przesłanie zawarte w Dzienniczku św. Siostry Faustyny, czy w „Księdze Psalmów” i przepiękna muzyka, która przemawia do każdego człowieka. Kolejne chóry z różnych regionów kraju podejmują przesłanie: “o niepojętym miłosierdziu Bożym będę śpiewać na wieki!”. Wystarczy nas zaprosić lub pomóc w nawiązaniu kontaktu z władzami miasta, kierownikami chórów i zespołów wokalnych, duchownymi, a przede wszystkim - Ludźmi Wielkiego Serca i Wiary umiejącymi podejmować różnego rodzaju wyzwania. Kompozycja Lumenu zostały opracowane na różnorodne składy wykonawcze i mogą być dostosowane do rangi wydarzenia, wielkości kościoła, oraz lokalnych możliwości finansowych. Jednak jesteśmy zdania, że kwestia finansowa nigdy nie będzie stanowić przeszkody w organizacji koncertu.
Zapraszamy do współpracy
Zespół Muzyki Sakralnej Lumen
Tel: 600 583 535
Mail:
- Szczegóły
- Kategoria: Oferta
- Odsłon: 1065
pop-oratorium "Miłosierdzie Boże"
słowa: św. s. Faustyna
muzyka: Zbigniew Małkowicz
pop-oratorium "Psalmy Dawida"
słowa: na bazie biblijnej „Księgi Psalmów”
muzyka: Zbigniew Małkowicz
Na program koncertu składa się cykl 15 różnych utworów opartych na bazie biblijnej „Księgi Psalmów”.
kantata dla NMP "Przy Sercu Twoim"
słowa: ks. M. Jeż, św. s. Faustyna, A. Frasik
muzyka: Zbigniew Małkowicz
Koncert „Pan jest moim Światłem”
muzyka: Zbigniew Małkowicz
Wybrane utwory zespołu LUMEN.
pop-oratorium (najnowszy projekt) "Moja Miłość"
słowa: św. s. Faustyna
muzyka: Zbigniew Małkowicz
A - wersja pełna
z udziałem pełnej orkiestry, chóru i gości specjalnyc
Zespół Muzyki Sakralnej "LUMEN"
Soliści
- solista - śpiew narracja
- solista - śpiew (Marek Bałata albo Janusz Szrom- najwybitniejsi polscy wokaliści jazzowi)
- solista – śpiew
Sekcja rytmiczna:
- gitara basowa
- gitara solowa
- instrumenty klawiszowe - (kompozytor)
- perkusja
Orkiestra (podwójna obsada):
- skrzypce I
- skrzypce II
- altówki
- wiolonczele
- flet
- klarnet, saksofon
- trąbka
Mieszany chór:
kierownictwo muzyczne: Zbigniew Małkowicz
dyrygent
transport (autokary, bus, bilety)
Nagłośnienie
do uzgodnienia, w zależności od wielkości sali, kościoła, pleneru
B - wersja kameralna
z udziałem orkiestry kameralnej, chóru i gości specjalnych
Zespół Muzyki Sakralnej "LUMEN"
Soliści
- solista - śpiew narracja
- solista - śpiew ( Janusz Szrom - wybitny polski wokalista jazzowy)
- solista – śpiew
Sekcja rytmiczna:
- gitara basowa
- gitara solowa
- instrumenty klawiszowe - (kompozytor)
- perkusja
Orkiestra (pojedyncza obsada):
- skrzypce I
- skrzypce II
- altówki
- wiolonczele
- klarnet, saksofon
Mieszany chór:
kierownictwo muzyczne: Zbigniew Małkowicz
transport (autokary, bus, bilety)
Nagłośnienie
do uzgodnienia, w zależności od wielkości sali, kościoła, pleneru
C - wersja kameralna
Zespół Muzyki Sakralnej "LUMEN"
soliści
- solista - śpiew narracja
- solista-śpiew
- solista-śpiew
zespół instrumentalny:
- skrzypce I
- klarnet, saxofon
- gitara
- gitara basowa
- instrumenty klawiszowe - (kompozytor)
- perkusja
kierownictwo muzyczne Zbigniew Małkowicz
transport
Nagłośnienie
do uzgodnienia, w zależności od wielkości sali, kościoła, pleneru
- Szczegóły
- Kategoria: Oferta
- Odsłon: 913
ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ
LUMEN
RIDER TECHNICZNY
[DUŻY PLENER]
Niniejszy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne, umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie koncertu na właściwym poziomie artystycznym oraz technicznym.
SYSTEM FRONTOWY:
- Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
- Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.
Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.
MIKSER FRONTOWY:
- Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
- Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
- Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie
- 18 wejść z parametryczną regulacją barwy w kanale
- 5 wysyłek aux
- W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).
PROCESORY DŹWIĘKU:
- 4 bramki (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
- 9 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
- FX: Yamaha SPX, Lexicon.
SYSTEM MONITOROWY:
- 5 niezależnych torów odsłuchowych
- 6 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)
ZASILANIE
System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.
SCENA
Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.
LUMEN
PLENER- DUŻY SKŁAD
INPUT LISTA
Kanał |
Instrument |
Mic.D.I.BOX |
Insert FOH |
1 |
VOCAL 1 |
SM 58 BETA |
COMP |
2 |
VOCAL 2 |
SENNHEISER 935 |
COMP |
3 |
VOCAL 3 |
SM 58 BETA |
COMP |
4 |
KICK |
Shure Beta52,N; |
gate/comp |
4 |
SNARE TOP |
Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57 |
comp |
5 |
HH |
Shure SM81; AKG 451; |
|
6 |
TOM 1 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
7 |
TOM 2 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
8 |
TOM 3 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
9 |
OH L |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
10 |
OH R |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
11 |
BASS |
Active D.I.BOX |
comp |
12 |
ELECTRIC GUITAR |
|
|
13 |
KEYBOARD 1 L |
Active D.I.BOX |
|
14 |
KEYBOARD 1 R |
Active D.I.BOX |
|
15 |
VIOLIN 1 |
Audio Technica ATM 350 |
|
16 |
Sax |
SD SYS. SDS md; |
|
17 |
Sax sopran |
SM 57 |
|
18/AUX RETURN |
FX |
Lexicon lub Yamaha SPX |
|
Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji* z:
- Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
*Kolejność kanałów nie jest obligatoryjna.
Układ sceny
AUX - LISTA
AUX |
Lokalizacja |
|
1 |
Soliści |
2x monitor podłogowy |
2 |
Linia XLR - soliści |
Odsłuch douszny(Lumen) |
3 |
Sekcja rytmiczna |
3x monitor podłogowy |
4 |
Violin/sax |
1x monitor podłogowy |
5 |
Lexicon lub Yamaha SPX |
-
|
- Szczegóły
- Kategoria: Oferta
- Odsłon: 908
ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ
LUMEN
RIDER TECHNICZNY
[DUŻY PLENER]
SYSTEM FRONTOWY
- Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
- Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.
- Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.
MIKSER FRONTOWY
- Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
- Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
- Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie
- 24 wejścia z parametryczną regulacją barwy w kanale
- 6 wysyłek aux
- W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).
PROCESORY DŹWIĘKU
- 9 bramek (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
- 14 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
- FX: Yamaha SPX, Lexicon.
SYSTEM MONITOROWY
- 6 niezależnych torów odsłuchowych
- 8 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)
ZASILANIE
System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.
SCENA
Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.
LUMEN
PLENER- DUŻY SKŁAD
INPUT LISTA
Kanał |
Instrument |
Mic.D.I.BOX |
Insert FOH |
1 |
VOCAL 1 |
SM 58 BETA |
COMP |
2 |
VOCAL 2 |
SENNHEISER 935 |
COMP |
3 |
VOCAL 3 |
SM 58 BETA |
COMP |
4 |
CHÓR 2 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
5 |
CHÓR 2 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
6 |
CHÓR 3 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
7 |
CHÓR 4 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
8 |
CHÓR 5 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
9 |
KICK |
Shure Beta52,N; |
gate/comp |
10 |
SNARE TOP |
Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57 |
comp |
11 |
HH |
Shure SM81; AKG 451; |
|
12 |
TOM 1 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
13 |
TOM 2 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
14 |
TOM 3 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
15 |
OH L |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
16 |
OH R |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
17 |
BASS |
Active D.I.BOX |
comp |
18 |
ELECTRIC GUITAR |
|
|
19 |
KEYBOARD 1 L |
Active D.I.BOX |
|
20 |
KEYBOARD 1 R |
Active D.I.BOX |
|
21 |
VIOLIN 1 |
Audio Technica ATM 350 |
|
22 |
Sax |
SD SYS. SDS md; |
|
23 |
Sax sopran |
SM 57 |
|
24/AUX RETURN |
FX |
Lexicon lub Yamaha SPX |
|
Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji* z:
- Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
*Kolejność kanałów nie jest obligatoryjna.
Układ sceny
AUX - LISTA
AUX |
Lokalizacja |
|
1 |
Soliści |
2x monitor podłogowy |
2 |
Linia XLR - soliści |
Odsłuch douszny(Lumen) |
3 |
Sekcja rytmiczna |
3x monitor podłogowy |
4 |
Violin/sax |
1x monitor podłogowy |
5 |
Chór |
2x monitor podłogowy |
6 |
Lexicon lub Yamaha SPX |
-
|
- Szczegóły
- Kategoria: Oferta
- Odsłon: 911
ZESPÓŁ MUZYKI SAKRALNEJ LUMEN
RIDER TECHNICZNY
[DUŻY PLENER]
Niniejszy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne, umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie koncertu na właściwym poziomie artystycznym oraz technicznym.
SYSTEM FRONTOWY:
- Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
- Preferowany jest 3-drożny (profesjonalny) system z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni, zdolny do wytworzenia 100 dBA (pomiar przy konsolecie mikserskiej). Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona oraz przestrojona przed przyjazdem techniki zespołu.
- Preferowane firmy: L-accoustics, Meyer Sound, EAW, Electro Voice.
MIKSER FRONTOWY:
- Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu (30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływami warunków atmosferycznych.
- Uwaga! Mikser lub odpowiednia ilość kanałów musi być wyłącznie do dyspozycji zespołu.
- Preferowane firmy: Soundcraft, Midas, Yamaha, Mackie (wersje analogowe),
- 27 wejść z parametryczną regulacją barwy w kanale
- 6 wysyłek aux
- W insercie sumy powinien znajdować się tercjowy korektor graficzny wykonany przez firmę o uznanej reputacji (Klark-Teknik, BSS, DBX).
PROCESORY DŹWIĘKU:
- 9 bramek (Drawmer, Klark, BSS, DBX).
- 13 kompresorów (BSS, DBX, Klark, Focusrite, TL Audio).
- FX: Yamaha SPX, Lexicon.
SYSTEM MONITOROWY:
- 6 niezależnych torów odsłuchowych
- 5 jednakowych monitorów podłogowych (d&B, LAcoustics, Meyer)
ZASILANIE
System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki podczas prób i koncertu.
SCENA
Minimalny rozmiar sceny to 6 x 8m.
LUMEN
PLENER- DUŻY SKŁAD
INPUT LISTA
Kanał |
Instrument |
Mic.D.I.BOX |
Insert FOH |
1 |
VOCAL 1 |
SHURE SM58; |
COMP |
2 |
VOCAL 2 |
SM 58 BETA |
COMP |
3 |
VOCAL 3 |
SENNHEISER 935 |
COMP |
4 |
CHÓR 1 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
5 |
CHÓR 2 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
6 |
CHÓR 3 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
7 |
CHÓR 4 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
8 |
CHÓR 5 |
Neumann KM 185; |
gate/comp |
9 |
VIOLIN 1 |
Audio Technica ATM 350 |
|
10 |
VIOLIN 2 |
Audio Technica ATM 350 |
|
11 |
VIOLA |
Audio Technica ATM 350 |
|
12 |
CELLO |
Audio Technica ATM 350 |
|
13 |
KICK |
Shure Beta52,N; |
gate/comp |
14 |
SNARE TOP |
Audio Technica ATM23 HE; Shure SM57 |
comp |
15 |
HH |
Shure SM81; AKG 451; |
|
16 |
TOM 1 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
17 |
TOM 2 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
18 |
TOM 3 |
SENNHEISER E904/E604/MD421, |
gate/comp |
19 |
OH L |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
20 |
OH R |
Neumann KM 184, Shure SM81, SENNHEISER E914, |
|
21 |
BASS |
Active D.I.BOX |
|
22 |
ELECTRIC GUITAR |
|
|
23 |
KEYBOARD 1 L |
Active D.I.BOX |
|
24 |
KEYBOARD 1 R |
Active D.I.BOX |
|
25 |
Flet |
SD SYS. LCM 70; AMT Z1; Audio Technica ATM350 |
|
26 |
Sax |
SD SYS. SDS md; |
|
27 |
FX |
Lexicon lub Yamaha SPX |
|
Wszelkie odstępstwa i zmiany powyższego Ridera możliwe po konsultacji z:
- Manager: Zbigniew Małkowicz +48 600583535,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Akustyk: Marcin Figaj +48 667749844,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Układ sceny
AUX - LISTA
AUX |
Lokalizacja |
|
1 |
Soliści |
1x monitor podłogowy |
2 |
Sekcja rytmiczna/sekcja smyczkowa |
2x monitor podłogowy |
3 |
Linia XLR - soliści |
Odsłuch douszny(Lumen) |
4 |
Chór |
2x monitor podłogowy |
5 |
Linia XLR – Drum mix |
Drum mix(Lumen) |
6 |
Lexicon lub Yamaha SPX |
-
|